sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Coming home soon



Moi!
Eli kuten moni mun läheisistä jo tietää, mä tuunkin jo ens keskiviikkona kotiin! Piti tehdä vähän nopeita päätöksiä... Nää löysi vaan aupaireja, jotka halus tulla jo tässä kuussa, ja mun ainoa suht halpa lento lähtee just ens keskiviikkona. Loppujenlopuks nää sitten löysi yhden tytön, joka pääsee tänne jo ens sunnuntaina :) Joten periaatteessa loppu hyvin kaikki hyvin...

Ainoa vaan, että mun siskolla oli jo ne lennot tänne ja takas, eikä niitä voida hyvittää.. Joten jos jollain on tarvetta 14.-21.11. suorille lennoille Alicanteen ja takasin, niin ilmottakaa toki! :) Saa halvemmalla kun nyt muualta.


Eilen kävin sitten vikaa kertaa keskustassa ostoksilla, ja vaikka mitään ei oikeen pitäny ostaa, niin löytyhän sieltä taas jotain... Mulla tulee varmaan miljoona ylikiloa laukkuihin...

Uusi paita H&M

Tällä hetkellä oon tositosi onnellinen ja innoissani että pääsen kotiin :) Mutta ei tää reissu turha ole ollut! Oon oppinu paljon ittestäni, vaikka en täällä pitkään oo ollukkaan. Osaan arvostaa asioita kotona eri tavalla!

Uudet baltsut Leftie's

Että sellasta tällä kertaa :) Mä alottelen jossain välissä pakkaamisen.. Ainiin ja blogi kyllä jatkuu sitten kotonakin! Heippa!

1 kommentti:

  1. Tervetuloa kotiin kultaseni, uusista kokemuksista on joka tapauksessa aina iloa kun niitä jälkeenpäinkin muistelee. Rakkaudella, äiti <3

    VastaaPoista