lauantai 27. lokakuuta 2012

Kotona

Moikka!
Nyt oon siis kotona, lennot ja kaikki meni hyvin ja pääsin turvallisesti kotiin syömään kullan ostamia Arnold'sin donitseja! Nam! Mun ei edes tarvinnut maksaa ylipainomaksua mun laukusta, joka painoi 21,5kg, vaikka raja oli 20kg.. No sopi mulle! Perhekkin sai toisen au pairin sinne melkeen heti mun perään, niin kaikki suju niidenkin kannalta ihan hyvin. Ja oon edelleen sitä mieltä, että mun oli parempi lähteä sieltä. Oon paljonpaljon onnellisempi nyt kotona, eli ei kaduta :)

En oo muuten hetkeen kirjotellu, kun oon rauhassa kotiutunu ja hoidellu hommia (esim shoppaillut lisää :D). Pääsen myös takas töihin, eri myymälään kyllä ku mihin oisin halunnut.. Mut eiköhän se siitä. Eilen kirjotin sopparin ja maanantaina alkaa jo työt! En oo oikeestaan paljon mitään erikoista puuhannut, pyöriny aika paljon sellossa :) Tässä muutamat kuvat!

Hot chocolate <3
Uusi takki - H&M <3
Tosi hyvää hiusöljyä! Ihan hintansa väärti :)
Pakko oli nähdä, kun on kaikki muutkin osat kattonu :D Ihan jees!
So coooold!
Eilen juhlittiin Tualla vähän pre-halloween partyja, ja tänään vissiin taas ulos.. :D Haha. Halloweenjuhlista unohdin ottaa kuvia, vaikka kamera kyllä oli mukana.. Tytöt oli koristellu paikan tosi hienosti! Ehkä muiden kameroista löytyy jotain :)
Heippa <3

1 kommentti:

  1. Hieno toi siun laukku :) ja voi miten hyvännäköistä kaakaota...

    VastaaPoista